نوشته شده توسط : تینا

هتل ارم کیش

 این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.

 


 

هتل شایگان کیش

از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی،تور کیش آذر 94تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

 


 

هتل هلیا کیش

این هتل 4 ستاره بین 2 میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله اندکی از دریا و مراکز خرید واقع شده است . این هتل دارای اتاقهای 2 تخته، 3 تخته ،4 تخته و 5 تخته می باشد که همه اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده است. تور کیش آذر 94همچنین سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبا و کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل است .همچنین لابی هتل دارای کافی شاپ شبانه روزی و اینترنت فعال میباشد. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه، بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد پذیرای میهمانان عزیز داخلی و خارجی است. این هتل شامل سرویس مجهز و منظم برای ترانسفر فرودگاهی میباشد. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی و همچنین مسافران تور کیش می باشند.

آدرس: کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

 


 

هتل گراند کیش

این هتل در زمینی روبروی بازار ونوس بنا شده است. تور کیش آذر 94

این هتل دارای 60 اتاق و 200 تخت است
آدرس هتل : روبروى بازار ونوس

تلفن:07644424860

 


 

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره یکی از هتل های قدیمی و بزرگ کیش میباشد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده ، سوئیت رو به دریا و سوئیت معمولی میباشد. و همچنین شامل امکاناتی مثل کافی نت و گیم نت،  کافی شاپ، آرایشگاه، رستوران ایرانی و خارجی، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی.  همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 7km و فاصله تا مرکز تجاری 3km میباشد .

تور کیش آذر 94آدرس:میدان ساحل-جنب اسکله قدیم

 


 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,ارزانترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , قیمت هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. تور کیش پاییز 94این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد. 

 


 

بازار پردیس یک کیش

سبک این بازار اروپایی میباشد و توسط مهندسان فرانسوی طراحی شده ،این مرکز دارای 200 واحد تجاری است و یکی از بزرگترین بازارهای جزیره کیش میباشد . این بازار دارای کالاهای بسیار متنوع است و بازدیدکنندگان زیادی دارد . دارای انواع متنوع تلفنهاي همراه ، كيف وكفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک ، وسايل صوتي وتصويري ،  تعميرات موبايل ، ساعت ، سيستم هاي كامپيوتري، تور کیش پاییز 94 شعب بانکها ، آژانس مسافرتي ، رستوران و همچنین 1 چایخانه سنتى و 1 کافی‌شاپ و كافی‌نت میباشد.

 


 

 

مرکز خرید کیش مال

 

مرکز خرید کیش مال

 
این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. تور کیش پاییز 94 مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و و سرگرمی برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 


 

 

بازار سفین کیش


بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی تور کیش آذر 94در فضای سر پوشیده دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , ارزان ترین مراکز خرید کیش , امکانات مراکز خرید کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

دوره آموزشی سیستم VRS در شرکت هواپیمایی کیش

به گفته روابط عمومي منطقه آزاد كيش این دوره آموزشی براي آشنايي بيشتر همکاران شرکت هواپيمايي كيش و كاركنان شركت هاي خدمات مسافرت هوایی با سيستم VRS از 20 تا 24 ارديبهشت 93 در تهران  برگزار شده . گفتنی است در آستانه آزاد سازی قیمت بلیت هواپيما كه رقابت خط های هوایی برای حضور در بازار و جذب هر چه بیشتر مسافر افزايش يافته شركت هواپيمايي كيشبراي  بهره مندي از سامانه های پيشرفته خدمات مسافري و ایجاد شبکه گسترده توزیع ، تور کیش آذر 94ارائه خدمات استاندارد و جلب رضايت مسافران سامانه VRS را به كار میگیرد .

 


 

 

آب مصرفی مورد نیاز مسافران نوروزی و ساکنین جزیره کیش

آب شیرین کن هاي جزیره کیش روزانه 22هزار مترمکعب آب مورد نیاز مسافرانی نوروزی و کیشوندان را فراهم میکند تا با تدبیرهای مناسب، تور کیش آذر 94در ایام تعطیلات نوروزی هیچ مشکلی برای تامین آب وجود نداشته باشد. طبق اين گزارش، در بخش تامین و مصرف برق به ویژه برای ایام تعطیلات نوروزی، تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته .

 


 فضاي سبز كيش شش برابر استانداردهای جهاني

 

فضاي سبز كيش شش برابر استانداردهای جهاني

 

به دلیل افزایش سی هزار نفری کیش فضای سبز در این جزیره به ازای هر نفر صدو پنجاه متر مربع است تور کیش آذر 94که 6 برابر استانداردهای جهانی است به گزارش روابط عمومی کیش به دلیل زیباتر شدن شهر و هوای پاکیزه طرح افزایش فضای سبز در دستور کار است و پارک های گوناگونی از قبیل پارک سیمرغ پارک مینا و پارک شهر بنا خواهد شد.


 

بارش باران پاییزی در کیش

اولین بارش باران پاییزی در جزیره کیش هوایی دل انگیز و زیبا را برای ساکنان کیش فراهم اورد.به گزارش خبرگزاری کیش این باران از ظهر دیرزو آغاز شده تور کیش آذر 94و باعث طراوت درختامن و گیاهان گردیده است به طوری که شبیه هوای بهاری شده است

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش , همه چیز درباره کیش , بهترین های کیش , اطلاعات درباره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

فست فود هایدا کیش

 فست فود هایدا کیش

یکی از ساندویچ فروشی های محبوب و مورد علاقه به خصوص در میان جوانان ساندویچ های هایدا با کیفیت مطلوب، بهای مناسب و حجم خوب ساندویچ‌ ها می باشد بدون شک مسافران تور کیش نیز یکی از مشتریان ثابت این ساندویچ فروشی به شمار می روند. تور کیش آذر 94این فست فود معروف با شعب مختلفی در سراسر ایران زمین، هر روز بیشتر از قبل مورد استقبال مردم قرار می گیرد. سس فراوان و ویژه هایدا، استفاده از مواد اولیه خوش طعم و کیفیت خوب ساندویچ های هایدا این طیف از خریداران را راضی نگه‌ می‌دارد. منوی ساندویچ های هایدا شامل انواع ساندویچ سرد (كالباس و ژامبون،مرغ و گوشت و ...) می‌شود.

آدرس فست فود هایدا شعبه جزیره کیش :  روبروی بازار پردیس1

 


 

رستوران نقش جهان کیش :

 

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگران تور کیشبرخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

تور کیش آذر 94

 

 

 

 


رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود. کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگران تور کیش که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .تور کیش آذر 94

 

 


رستوران سورینت کوه نور

می توان گفت یکی از رستوران های کلاسیک در جزیره کیش رستوران کوه نور می باشد این رستوران در یک جاده پر پیچ و خم ساخته شده است در این رستوران صدای زیبای پیانو به گوش می خورد و کارمندان بسیار موادب می باشند و سرو غذا بسیار سریع انجام می پذیرد و قیمت ها مناسب می باشد گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .تور کیش آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش , بهترین رستوران های کیش , ارزان ترین رستوران های کیش , قیمت رستوران های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

آب انبار سنتی کیش

 

يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم در جزيره كيش، ساخت آب انبار بوده است زیرا وضعیت حجم بارش در کیش کم و اغلب بارش ها بصورت فصلی است.در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی در محل یك آب انبار باستانی در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز ایجاد گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی جالب و دیدنی برای گردشگران تور کیش تبدیل گردیده اند.

تور کیش آذر 94

 

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل این آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌ کنند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند.

 


 

 

اسكله تفريحي کیش

 

 

در مجاورت چند مجموعه تفريحي، مجموعه اسکله تفریحی  قرار گرفته است و از این رو بسيار مورد استقبال خانواده ها و گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.

 

اسكله تفريحي مجموعه‌اي است كه شامل امكانات تور کیش آذر 94تفريحي مانند جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي می باشد. همچنین قايق هاي كف شيشه‌ اي نیز در آن موجود می باشد كه گردشكران تور کیش براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس از آن استفاده می نمایند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به یادگار می گذارند.

 


 

 

کلبه هور کیش

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش می باشد که بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران بسیار مناسب است. تنوع  ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها  در این ناحیه جذابیت این تفریح را دو چندان می کند همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب کنند.

 

 

کلبه هور کیش که یکی از گردش های دیدنی تور کیشبه شمار می رود آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند. تور کیش آذر 94

 

 

در  این کلبه مکانی برای استراحت گردشگران و ساکنان این جزیره فراهم آمده که شامل آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد.

 

 

 

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته است،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. 

 

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی هی کیش , جاذبه های گردشگری کیش, جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 هتل هلیا مشهد 4 ستاره

این هتل 4 ستاره در خيابان امام رضا مشهد با فاصله اي حدود 5 دقيقه پياده تا حرم مطهر امام رضا (ع)  قرار دارد. تور مشهد آذر 94این هتل دارای 96 اتاق لوکس 1 خوابه و 2 خوابه می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت ، دو رستوران بزرگ ، یک کافی شاپ ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی ، دو پارکینگ اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون ، سالن اجتماعات ، لاندری و سرو چای و قهوه اشاره کرد.

 


 

 

 هتل ميثاق مشهد 4 ستاره

 

 

هتل ميثاق مشهد در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی قرار دارد و وسعتی حدود 26000 مترمربع دارد. تور مشهد آذر 94این مجموعه از یک فضای سبز بسیار بزرگ با مناظر بسیار زیبا تشکیل شده و از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد از این رو در بین دیگر هتل های مشهد جایگاه ویژه ای دارد. هتل ميثاق مشهد جهت رفاه و آسایش میهمانان تور مشهد سرویس هایی برای رفت و برگشت به حرم امام رضا (ع) برای این عزیزان تدارک دیده است که هر روز صبح ساعت 9 حرکت کرده و ساعت 12:30 به هتل برمیگردد. از امکانات دیگر  هتل ميثاق مشهد می توان به زمين تنيس ،  مجموعه محهزو زيباي استخر و سوناي خشك وبخار ، پاركينگ وميني بوس جهت تشرف میهمانان تور مشهد به حرم ،زمين بازی كودكان و رستوران با ظرفيت 500 نفر‌ اشاره کرد.

 


 

 

هتل جهان مشهد

 

 

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهدبرای اقامت خانوادگی بسیار راحت و مناسب می باشد.تور مشهد آذر 94

 

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

 

منبع : هتل های مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , قیمت هتل های مشهد, ارزان ترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

سقاخانه اسماعیل طلايی 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است . بنا بر متون قدیم، بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزيین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .

 


 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد. درخت زیبای اقاقیا و درخت زبان خشک بیشترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد می باشد درختانی مانند: پهن برگ , افرا , نارون زیبای چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و دیگر درختان در پارک جنگلی طرق مشهد می باشد. در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تورمشهد از این پارک بازدید می کنند.

پارک جنگلی طرق مشهد

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد , بهترین جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , دیدنی های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .تور مشهد آذر 94همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران تندور مشهد , رستوران های مشهد , قیمت رستوران های مشهد , ارزان ترین رستوران های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

رستورران روف گاردن هتل درویشی: مخصوص سرو غذا های فرنگی. مکانی رویایی در آسمان شهر مشهد، رویای روزهای بارانی و شب های پرستاره را برای گردش گران تور مشهد در هتل درویشی حقیقت ببخشید.تور مشهد آذر 94

رستوران ارغوان هتل درویشی: مخصوص سرو صبحانه، با آرامشی بی نظیر  برای مسافران تور مشهد صبح خود را در این رستوران آغاز کنید.
چایخانه سنتی برکه: در محوطه هتل در کنار برکه زیبای هتل درویشی واقع شده است که ساعات خوبی را برای گردشگران تور مشهد رغم می زند.
رستورران فیروزه هتل درویشی:مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی
رستورران آتریوم هتل درویشی:مخصوص سروغذاهای ایرانی با چهار نخل بلند قامت، چشمان شما را به ارتفاع رستوران آتریوم در هتل درویشی دعوت می کنیم. با سقف شیشه ای، متفاوت تر از تمام تصورات، باشکوه و مجلل
کافی شاپ هتل درویشی: واقع در اسپا هتل درویشی با سرو انواع دسر ها و نوشیدنی های سرد و گرم  کام مسافران تور مشهد را شیرین می کند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد , رستوران های مشهد , قیمت رستوران های مشهد ,ارزان ترین رستوران های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد: تور مشهد آذر 94

 

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران بابا قدرت مشهد, رستوران های مشهد , بهترین رستوران های مشهد , قیمت رستوران های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه در شمار هتل های چهار ستاره استانبول قرار دارد و به علت واقع شدن در قلب استانبول ، میدان تقسیم ، یکی از مهمترین مناطق استانبول از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. هتل تکسیم گونن استانبول برای مسافران تور ترکیه انتخاب مناسبی است زیرا به جاذبه های گردشگری استانبول بسیار نزدیک است. در اطراف هتل سالن اپرا، تئاترهای گوناگون، گالری های هنر، کافه و بارهای متعدد وجود دارد که از دیگر مزایای دسترسی راحت این هتل به اماکن تفریحی استانبول محسوب می شود.

طراحی این هتل چشم گیر است به طوریکه نمای آن از مرمر و سرامیک می باشد . کلیه اتاق ها لوکس و مجهز به امکانات کامل می باشند. در صورت اقامت میهمانان تور ترکیه سه روز یا بیشتر در هتل، در هنگام ورودشان با یک ظرف پر از میوه از آن ها پذیرایی خواهد شد و اگر هم بیشتر از یک هفته در هتل اقامت داشته باشند بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت. در هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود. 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه, هتل های ترکیه , قیمت هتل های ترکیه ,امکانات هتل های ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه :

این هتل 5 ستاره دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد . موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی ترکیه قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

 

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه شامل :

رستوران , استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان , U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) که گردشگران تور ترکیه می توانند تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه , هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , قیمت هتل های ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.تور مالزی آذر 94

 

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافران تورمالزی را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند. تور مالزی آذر 94

 

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تورمالزی می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند. 

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مایا کوالالامپور مالزی , هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , قیمت هتل های مالزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی در شمار هتل های پنج ستاره مالزی قرار دارد این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی را دارا می باشد و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود ارائه می دهد از این رو مورد استقبال مسافران تور مالزی قرار گرفته است

این هتل شامل 210 اتاق شیک و مجلل می باشد. همچنین اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. در هتل يک صرافي وجود دارد. همچنین هتل دارای اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز می باشد که در صورت درخواست مسافران به آنها داده خواهد شد.

از امکانات هتل سایو جان کوالالامپور مالزی می توان به ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار اشاره کرد که تمامی این امکانات برای میهمانان تور مالزی رایگان می باشد . این هتل امکانات ویژه ای نظیر زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان را نیز برای کودکان شما فراهم کرده است تا هم برای خانواده ها و هم کودکان سفری آرام و لذت بخش را به همراه آورد. مسافران می توانند ساعت ها در باغ زیبای هتل به گردش بپردازند. 

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند در طی این سفر همچنان به ورزش خود پرداخته و از امکانات ورزشی که هتل ارائه می دهد مانند تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، دوچرخه سواری، اسکواش استفاده نمایند. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند و آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران تور مالزی می باشد تا اقامتی خوب و بی نظیر را برایشان به ارمغان آورد.

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سایو جان کوالالامپور مالزی , هتل های مالزی , قیمت هتل های مالزی , ارزان ترین هتل های مالزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

تور مالزی آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی,جاذبه های گردشگری دبی , ارزان ترین جاذبه های گردشگری دبی , بهترین جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()